вэбинар 03.03.2020 РРО и наличные

03 березня 2020р. об 14-00

запрошуємо на вебінар досвідченого податкового консультанта, юриста

Світлани Ткаченко

Привіт, РРО!

Оптимальні рішення при здійсненні

готівкових розрахунків в 2020-2021 рр.

(фіскалізація готівкових операцій відповідно Закону № 128 та 129)

План вебінару:

1. Що таке розрахункові операції готівкою та коли не застосовується РРО.

1.1. Головна умова застосування РРО — розрахунки готівкою у місці продажу.

1.2. Перелік розрахункових операцій, при яких РРО не застосовується.

1.3. Розрахунки через інтернет. Відповіді на спірні питання.

1.4. Розрахунки платіжними картками

1.5. Касова дисципліна без РРО.

2. Все, що потрібно знати про операції із застосуванням РРО в 2020році

2.1. Послідовний перехід на РРО та особливості застосування РРО для «спрощенців».

2.2. Обсяг продажу, при якому РРО не потрібен у 2020 році;

2.3. Особливості застосування РРО (КЛАСИЧНІ І ПРОГРАМНІ).

3. Мотивація покупців для виявлення порушень у застосуванні РРО (cash bac)

3.1. Як і коли подається скарга на продавця

3.2. Розгляд скарги і виплата компенсації покупцю

4. Вимоги до РРО та його експлуатації.

4.1 Як передаються фіскальні чеки та звіти в ДПС. Програмування РРО.

4.2. Що таке «програмні РРО» та їх практичне застосування.

4.3. Виправлення помилок у чеках, КОРО, РК та звітності.

4.5. Як провести продаж бонусних, дисконтних карт

5. Як правильно обрати РРО. Суттєві різниці між «класичними» та «програмними» РРО.

5.1. Види РРО, їх програмування та інші технічні питання.

5.2. Сервісне обслуговування РРО і наші практичні рекомендації.

5.3. Що краще обрати для підприємця та підприємства.

5.6. Що таке «програмні РРО» і їх практичне застосування.

5.7. Комплексне обслуговування покупця РРО (технічне, юридичне, бухгалтерське, податкове)

5.8. Конкретні пропозиції для обрання РРО.

6. Штрафи за порушення готівкових операцій з використанням та за відсутності РРО.

7. Фактичні перевірки та хронометраж.

7.1. Контрольна закупка контролюючим органом.

7.2. Як і для чого проводиться хронометраж у місці реалізації

7.3. Фактична перевірка: підстави проведення та наслідки — що потрібно знати бухгалтеру та підприємцю.

Лектор Світлана Ткаченко — досвідчений податковий консультант, юрист з великим досвідом бухгалтерської і контрольно-перевірочної роботи, захисту інтересів підприємств в суді.

Орієнтовна тривалість вебинару — 3,5 години.

Запитання лектору задавайте як до вебинару електронною поштою, так і під час вебінару

Вартість участі в вебінарі — 580 грн,

для передплатників видань Центру «Консульт» — 480 грн.

Всі учасники вебінару електронною поштою отримають архівний запис вебінару.

Із запитаннями звертайтеся за тел. (057) 737 01 50 , e-mail: kob.consult@gmail.com та дивіться інформацію на сайті http://consult.kharkov.ua/

_____________________________________________

Виконавець: Фізична особа-підприємець Юровський Борис Савич

Р/р № UA623515330000026005199655001 в ХАРКIВСЬКЕ ГРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК»,

МФО 351533, код 1795401652,

Платник єдиного податку 5 %.

Рахунок-фактура44рро від “ 27січня 2020р.

Найменування

Сума, гpн

Консультування з питань оподаткування

580,00

Разом:

580,00

ПДВ не передбачено згідно з п.297.1 Податкового Кодексу України

До сплати: Пятсот вісімдесят гpн 00 коп

Заказать

Напечатать Напечатать
Cкачать pdf
Поделиться: